Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trends of modernization of the technologies intended for flight control in vicinity of an aerodrome
Buľák, Marián ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with technologies intended for flight control during approach and landing. The main focus is on perspective approach systems, including differential technology systems. The thesis is to serve as a study aid for pilots and students of Air Traffic study programme. The main aim of this thesis is to create a qualified whole of perspective and used approach systems. Individual systems include basic characteristics and assessment of their future use. The thesis also includes an analysis of the possibility of implementing the DGNSS system at the airport with multiple runways. Prague-Ruzyně airport was chosen for this purpose. The implementation of this system is compared to other precision approach systems.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Vývoj leteckých navigačních služeb pro koncept jednotného evropského nebe
Sahrai, Daniel ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologiemi a metodami poskytovanými leteckými navigačními službami. Cílem práce bylo vytvořit průřez historií vývoje takových technologii a metod a představit nové a vyvíjené technologie a metody koncipované pro evropský vzdušný prostor. Výsledkem je přehled sloužící jako studijní materiál pro pochopení problémů týkajících se nedostatečné kapacity vzdušného prostoru a k pochopení směrů, kterými se EUROCONTROL ubírá.
Vývoj leteckých navigačních služeb pro koncept jednotného evropského nebe
Sahrai, Daniel ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologiemi a metodami poskytovanými leteckými navigačními službami. Cílem práce bylo vytvořit průřez historií vývoje takových technologii a metod a představit nové a vyvíjené technologie a metody koncipované pro evropský vzdušný prostor. Výsledkem je přehled sloužící jako studijní materiál pro pochopení problémů týkajících se nedostatečné kapacity vzdušného prostoru a k pochopení směrů, kterými se EUROCONTROL ubírá.
Trends of modernization of the technologies intended for flight control in vicinity of an aerodrome
Buľák, Marián ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with technologies intended for flight control during approach and landing. The main focus is on perspective approach systems, including differential technology systems. The thesis is to serve as a study aid for pilots and students of Air Traffic study programme. The main aim of this thesis is to create a qualified whole of perspective and used approach systems. Individual systems include basic characteristics and assessment of their future use. The thesis also includes an analysis of the possibility of implementing the DGNSS system at the airport with multiple runways. Prague-Ruzyně airport was chosen for this purpose. The implementation of this system is compared to other precision approach systems.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.